Aftersales

Directives de procédure de retour

  • Retours purs (emballage non ouvert)
    • Aanmelden via een e-mail aan retour@schuurman-ce.nl.
      • Zo kunnen we jouw retour snel en correct verwerken

  • Transportschade (beschadigde verpakking bij levering) 
    • Noteer de schade meteen op de CMR bij levering
    • Meld dit binnen de 24 uur via een e-mail aan retour@schuurman-ce.nl.
      • Zo kunnen we de schade tijdig en correct opvolgen met de transporteur.

  • Dommages cachés (emballage intact, appareil endommagé)​
    • Kijk eerst op de website van het merk: sommige werken met een rechtstreekse procedure. 
    • Indien dit via de centrale verloopt, gelieve een mail te sturen of ons op te bellen.

  • Réparations et DOA (DOA = défaut technique lors de la première utilisation, sans dommage physique)
    • Volg de procedure van het merk.


Hulp nodig? 
Stuur ons een e-mail via verkoop@schuurman-ce.nl
We helpen graag!