Aftersales
Richtlijnen retourprocedure
- Zuivere retour (ongeopende verpakking)
- Aanmelden via een e-mail aan verkoop@schuurman-ce.nl.
- Zo kunnen we jouw retour snel en correct verwerken
- Zo kunnen we jouw retour snel en correct verwerken
- Transportschade (beschadigde verpakking bij levering)
- Noteer de schade meteen op de CMR bij levering
- Meld dit binnen de 48 uur via een e-mail aan verkoop@schuurman-ce.nl.
- Zo kunnen we de schade tijdig en correct opvolgen met de transporteur.
- Zo kunnen we de schade tijdig en correct opvolgen met de transporteur.
- Verborgen schade (onbeschadigde verpakking, beschadigd toestel)
- Kijk eerst op de website van het merk: sommige werken met een rechtstreekse procedure.
- Indien dit via de centrale verloopt, gelieve een mail te sturen of ons op te bellen.
- Herstellingen en DOA (DOA = technisch defect bij eerste gebruik, geen schade).
- Volg de procedure van het merk.
CE & AUDIO
Hulp nodig?
Stuur ons een e-mail via verkoop@schuurman-ce.nl.
We helpen graag!