Aftersales

Richtlijnen retourprocedure

  • Zuivere retour (ongeopende verpakking)
    • Aanmelden via een e-mail aan verkoop@schuurman-ce.nl.
      • Zo kunnen we jouw retour snel en correct verwerken

  • Transportschade (beschadigde verpakking bij levering) 
    • Noteer de schade meteen op de CMR bij levering
    • Meld dit binnen de 48 uur via een e-mail aan verkoop@schuurman-ce.nl.
      • Zo kunnen we de schade tijdig en correct opvolgen met de transporteur.

  • Verborgen schade (onbeschadigde verpakking, beschadigd toestel) 
    • Kijk eerst op de website van het merk: sommige werken met een rechtstreekse procedure. 
    • Indien dit via de centrale verloopt, gelieve een mail te sturen of ons op te bellen.

  • Herstellingen en DOA (DOA = technisch defect bij eerste gebruik, geen schade).
    • Volg de procedure van het merk.


Hulp nodig? 
Stuur ons een e-mail via verkoop@schuurman-ce.nl
We helpen graag!